Tuesday, August 15, 2006

Utmanad

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Säljare på Din sko
Lyckohjulssnurrare på gröna lund (tvivlar på att det var den rätta arbetsbeskrivningen)Samtalsledare för Rädda Barnen
Postsorterare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Amelie från Montmartre
Happy end
Chocolat
Gosskören

Fyra städer jag har bott i:
Eskilstuna
Täby
(Näpp, det blev det enda)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Vänner
CSI
Rose and Maloney
Love my way

Fyra ställen jag vill åka till:
Tokyo
New York
Sydamerika
Paris

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.urbanoutfitters.co.uk
Bloggar
www.oliko.se
www.inreda.com
(Ja, jag handlar gära saker online...)

Fyra favoriträtter:
Pasta Bolognese med massor av ost
Ceasarsallad
Grillad lax med pappas goda avocadosås
Créme brulée

Fyra ställen där jag trivs:
Hemma hos Benns mamma och pappa i Newcastle.
I skuggan på en balkong i Grekland efter att man kommit hem från stranden. (Med en cigg, bra chick lit och ett glas jos. Bliss!)
Hemma hos min syster Helena och hennes man (om 34 dagar) Adam
Och så på Mosebackes uteservering i Stockholm såklart.

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på den här enkäten:
Ica
Therese
Anna
Johan

3 Comments:

Blogger Johan F. Wahlberg said...

Okidays. Inte illa punkfrilla.

3:15 AM  
Blogger Linda said...

Mm...jag älskar också att besöka Mosebackes uteservering. Underbart mysigt.

1:20 PM  
Blogger Sannan said...

hehe jo det har väl vart lite flyt den sista tiden =) är rätt skönt att slippa oroa sig..
Å nu efter en sommars jobb ska det bli skönt att komma tillbaks till skolan..
har du haft en bra sommar? Jobbat?

11:41 PM  

Post a Comment

<< Home