Monday, November 20, 2006

Det bästa som finns i hela världen

Min fina fina syster var här i helgen och lyste upp min tillvaro. Tänk om man kunde få samla alla människor man tycker om på samma ställe istället för att ha dem utspridda såhär? Ibland blir jag så tokigt avundsjuk på alla de människor som får träffa till exempel min syster och benn dagligen. Och alla ni andra som vet hur nära ni ligger mig om hjärtat men som befinner er så långt borta i kilometer räknat.

Som tur är har ju Eskilstuna också en hög kvot av härliga människor som förgyller livet för mig. Och just därför kommer ni få morotskaka hemma hos mig på onsdag. Vi ses då! Kram



Några fler sköna tjejer som gör mig såå glad!

7 Comments:

Blogger Ica said...

Ska bli så trevligt så, för jag räknar iskallt in mig till en av dem som är bjuden :)
Jag tror folk långt borta är avundsjuka på oss i din närhet med för att vi får träffa dig varje dag... med eller utan spännande grannar :P

1:42 AM  
Blogger majsan said...

Vad snällt, jag har aldrig tänkt på det på det sättet!!

Klart du ska hit å moffa morotskaka föressten. Du var så inräknad att jag inte ens brydde mig om att säga till. Oj då.

3:17 AM  
Blogger Johanna said...

åååh morotskaka! är det på riktigt??

6:35 AM  
Blogger majsan said...

det är på riktigt Johanna! Har precis vart o shoppat ingredienserna.

6:52 AM  
Blogger Lotta said...

Tack för den fina inbjudan.
Jag kommer med 99% säkerhet. Det enda som kan stoppa mig är att jag inte har bilen hemma, för jag vågar inte gå själv i mörkret:(

2:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej! Jag tar mig också friheten att komma. Vill ju inte missa den omtalade morotskakan! :) Kul o få se din lägenhet för första gången också :)
Ses ikväll! Kram!

4:20 AM  
Blogger Pytti said...

mums mums va gott det ska bliiiii!

8:41 AM  

Post a Comment

<< Home