Saturday, November 04, 2006

lite sola å bada

Kära vänner! Så drar jag mig iväg på semester då. I min godhet lägger jag upp en vacker bild på mitt nya hem för en vecka. Nu kan ni också njuta av det kristallblåa vattnet och den vita sanden. Om jag inte redan berättat för alla att jag ska till Gran Canaria hade det kunnat vara läge med en "På Spåret-tävling nu". Ni hade kunnat få gissa vart det var nånstans jag skulle åka genom att titta på bilden. Attans då.

Nej, jag måste gå och kontrollera att jag packade ner passet. För sisådär etthundratrettionde gången idag... Toodle pip!

6 Comments:

Blogger Pytti said...

åh underbart! ha det så bra majan och njut ordentligt av värmen, för det bli länge tills nästa gång. kram

4:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åh, vad snäll du är som lägger upp en bild så vi kan njuta av det blå vattnet, det blir en fin kontrast mot den grå himlen här utanför ;) Hoppas du får en underbar semester!

6:36 AM  
Blogger Lotta said...

Maja, vet inte du att Gran Canaria är en vulkan ö och att vita sandstränder därför inte existerar där? Men vad gör det när solen skiner, glassen är god och spriten nästan är gratis:)

8:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åhh de lät riktigt skönt, blir lite avundsjuk på dig. Du får sola och bada lite åt mig också

12:38 AM  
Blogger majsan said...

Lotta, stranden ar importerad fran bahamas, sa den ar jattefin o vit. Allt ar toppen har och det ar sol o fint. ska sticka ivag o kaka lite paella nu. Ses snart! Kram pa er alla

11:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

njut för alla oss.. ses snart. hoppas du har d bra!

12:03 PM  

Post a Comment

<< Home