Sunday, February 04, 2007

I was made for loving you baby!!

Jag var visst ute igår. Svaga minnen av att jag gav högst poäng till Sofia Berndtsson i melodifestivalen, fast tyckte egentligen att Kristian Luuk var bäst. Vidare förlorade jag nog stort i vattenfall, dansade vilt till "i was made for loving you baby" på Raw, gick in i en marchall och skvätte stearin över Annikas byxor (aja baja maja!!), träffade min körskolelärare och ropade åt henne att hon inte kunde dricka sprit och köra bil samtidigt och så blev raggad på av en sjuttonåring. På hemvägen sjöng jag in en repris av "I was made for loving you baby" på Benns telefonsvarare. Verkade som att jag hade trevligt :) Tack för en bra lördag pinglorna!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Låter som en helkväll!!=)

2:54 AM  
Blogger Ica said...

Ja, du hade jätteskoj. och ännu roligare på nästa körlektion.-

7:03 AM  
Blogger Pytti said...

åh, du var så rolig och söt maja! hihi.

9:49 AM  

Post a Comment

<< Home