Friday, December 22, 2006

Jag blir alldeles darrig, stirrig..! Men nu är det, just det, jul.

Det är äntligen äntligen fredag. Det betyder att jag nu har gjort alla veckans jobbiga grejer och enbart kan se fram emot jul och lov. Och imorgon åker jag till min darling i Newcastle. Är alldeles supernipprig av alla kom ihåg och att göra grejer, så undrar hur jag ska kunna slappna av. Tänkte försöka lösa det med ett glas vin, en pizza och film med Scarlett Johansen (a good woman). Hon är fruktansvärt snygg den tjejen. Då har jag kanske kanske hunnit börja andas normalt innan det är dags att sussa. Imorgon väntar en lååång resdag. Lämnar lägenheten klockan 10.00 och kommer vara hemma hos Benns föräldrar runt 23.30. "Ja, gud det är ju jättesmidigt att flyga till England". Var det Thailand jag skulle till eller?

Kanske blir det snålt med blogginlägg nu framöver, men jag lovar att skriva värsta rapporten om hur man firar jul i england. (Jag kommer nog behöva anteckna för att komma ihåg alla detaljer. Det är ett konstigt folk!)

Until then. En tokgod jul och ett ännu bättre nytt år tillönskas alla mina goa och fina vänner! Kram på er!

6 Comments:

Blogger Ica said...

Säg inte att du kollar på match point igen! Då kunde du ju låna nån annan Scarlett-film av mig istället. Jag saknar dig redan ju! Ha så kul i England. Hälsa Bennsingen. Och var försiktig i storstan!

12:33 PM  
Blogger majsan said...

det ska jag vara. nej jag kikar på good woman. menade inte bara att scarlett var en "good woman", det är verkligen en film som heter så :)Kramis på dej. Benn säger hej, har han på telefonen :)

12:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

spännand att fira jul i England, ser fram emot att läsa om det sen :) Kram

2:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoppas du haft en god jul tjejen, o god fortsättning!

4:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

Väntar på rapport från det brittiska julfirandet!
Åt ni Christmas pudding? Vem fick myntet?

1:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoppas du fick en mysig jul och nyår. Ses på måndag :)
kram kram

5:45 AM  

Post a Comment

<< Home