Saturday, February 24, 2007

Ont i kroppen

aj! Jag är helt öm i tungan efter att ha tuggat så mycket på den igår (Se föregående inlägg för förklaring). Dessutom är ryggen konstig. Tror att det kan bero på att jag städade min etta i fyra timmar igår. Hur kan det ta så lång tid att dammsuga 40 m2? Kan svaret vara att jag inte städat sedan... Jag tänker inte ens skriva det, för det är äckligt länge sen. Jag vet inte ens om "städa" är rätt ord för det jag gjorde igår. Eventuellt kan "sanera" vara bättre. Under städningen lyckades jag också köra sex tvättmaskiner och baka creme brulee. Kände mig lite som Bree i Desperate Housewives.

Njuter nu i alla fall väldiga över hur fin lgh faktiskt är. Om några timmar kommer orsaken-/erna till saneringsorgien på besök. Gunilla och Joanna! Hurra! Tack för att ni tvingade mig att göra lägenheten beboelig igen. Ikväll ska vi äta bolognese, dricka vin, smaska creme brulee å prata prata prata.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha,bree..är det du som är bree i vårt gäng;)Ikväll är det dags, men då kommer inte du förstår jag..Du får d nog skoj ändå;)

6:54 AM  

Post a Comment

<< Home