Monday, April 30, 2007

Osugen

Alltså, jag vet inte riktigt vad det är, men jag är så himla osugen på att blogga. Lite irriterande. Men, tror att det är något som går. Ska försöka få tillbaka suget genom att sänka mina skrivkrav totalt. Okej Maja. Berätta en grej. Vad som helst!

En grej:
Kan rapportera om att jag blev matförgiftad efter besök på Chutney på Katarina Bangata igår. Kikärtsbiffarna var grymt goda, men på något sätt ändå inte riktigt värda kallsvettigt sovande på badrumsgolvet kramande toalettstolen. Jag har alltid anat att vegetarisk mat var farligt, men så farligt?

Det gick. Jag bloggade. Baby steps. Om några dagar kanske jag berättar två grejer. Håll i hatten.

6 Comments:

Blogger SkäggMike said...

Kött är livet!







(hihi, rolig)

1:33 PM  
Blogger Pytti said...

usch och fy för dålig mat, INTE kul!

1:50 PM  
Blogger majsan said...

Mike: Ja, visst är det det! Ändå fanns en dekal inne på toaletten där det stog: "Eating meat is murder!" Det var ju jag som nästan dog. Hallå!

10:32 AM  
Blogger SkäggMike said...

Som Homer skulle ha sagt: Meat is murder. Tasty, tasty murder.

Kan ha varit din kropp som reagerade på frånvaron av kött. ;)

10:50 AM  
Blogger Ica said...

hualigen.

11:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det är därför det heter vegetaRISK! Hoppas att du mår bra nu :)

5:51 AM  

Post a Comment

<< Home