Wednesday, May 16, 2007

I've got a home!

Okej, nu är det klart! Jag slipper bo hemma hos mamma och pappa tills jag blir 50. Trots att jag nu är skuldsatt långt upp över öronen är jag glad. För nu mera kan jag kalla mig lägenhetsägare! 35m2 med sovalkov, yttepyttelitet sittbadkar, tvättmaskin och franskt fönster är mitt! Visserligen är väggarna ärtgröna och jag bor ovanpå en pizzeria (Vet inte om det är ngt positivt eller negativt än...) men det känns ändå som att jag några roller-drag senare kommer trivas.

I natt drömde jag att jag målat badrummet i djuprosa och hängt en kristallkrona i taket. Som singel får man bestämma allt själv. Gött!

7 Comments:

Blogger Johanna said...

Gud va kul maja! hoppas jag får komma och hälsa på från götet. Börjar bli lite orolig för att flytta ifrån alla... Men det ordnar sig väl! Är glad för din skull:)

11:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis!
Men rosa badrum - är det verkligen igenomtänkt...?

6:33 AM  
Blogger Linda said...

Grattis till lyan Maja!

12:33 PM  
Blogger hhannahh said...

Grattis!
Du e utmanad, se min blogg:)

2:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis! Åh vad skönt att du fått tag på en lägenhet :) Rosa badrum med kristallkorna lät inte helt fel :)

1:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej! Kram tillbaka och stort grattis. Trodde inte att det var möjligt att hitta lägenhet i Sthlm. Heja rosa badrum! Imrg är det skålande som gäller!

4:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Åh, vad kul! Grattis till nya lyan :)

4:07 AM  

Post a Comment

<< Home