Tuesday, May 29, 2007

Utmaningen

En utmaning från Hanna

Tre saker jag inte förstår:
Varför mina pengar alltid tar slut den femte
Varför glassen inte smälter när man gör glace au four
Varför kvinnor tjänar mindre än män och verkar acceptera det.

Tre saker som finns vid mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
Stil, stilistik & Stilanalys av Cassirer
Ceriserosa nagellack
Kalendern

Tre saker jag gör just nu:
Lyssnar på Ugly Betty på ena örat
Förtränger att jag borde diska
Fryser

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Åka till Sydamerika
Hitta min Mr Darcy
Jobba med något kul och meningsfullt

Tre saker jag kan göra:
Grym Crème brulée
Prata för mig själv
handla alldeles för många skor

Tre saker jag inte kan:
fickparkera
äta sniglar
klättra på stegar

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Happy together -The turtles
Dig själv
Din klokaste vän

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Rita egna klädmönster
Klippa hår
Prata Italienska flytande

Tre favoriträtter:
Lasagne
Sushi
& vad som helst som äts ihop med rara människor

Tre personer jag utmanar:
Du&du&dej

0 Comments:

Post a Comment

<< Home