Tuesday, June 12, 2007

Det går bra nu..!

Det har hänt! De högklackade pumpsen (se tidigare inlägg) måste ha hjälpt. För jag HAR FÅTT JOBB för tusan. På torsdag skriver jag kontrakt och från och med i mitten av augusti kan jag titulera mig marknadsförare/copy/grafisk designer/nånting mer... Måste arbeta på jobbeskrivningen, det där kan bli jobbigt att säga...

Okej! Dags att släppa bomben för mor o far. Antagligen kommer de bli alldeles lyriska över att jag inte kommer behöva äta kall ravioli direkt ur burken, sittandes på deras soffa.

En till grej som jag glömde att skriva, JIPPIE-JAJ-JAJ-JIPPIE-JAJ!!

14 Comments:

Blogger Ica said...

Heja Maja Heja Maja Du är Bäst!!!

9:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

WOW HURRA! :D Jättemånga grattis till Maja! Vi får höras och ta en Stockholmsfika någon dag, det här vill jag höra mer om!

Kram

10:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

du är så bra! :)
fira i helgen!

kram

11:17 AM  
Blogger Johanna said...

Fyyyyyyy faen va skoj!!! trodde inte jag skulle kunna bli glad av att nån annan får jobb;) men jag vet att du kommer att vara den grymsta inredar/copy/marknadsföraren som finns! När ska vi fira detta???

En stooor bamsekram på dig!

12:55 PM  
Blogger majsan said...

Åh va kul med grattis!! Tacktack!! Ni är fiiina!

1:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis Maja! Allt löser sig: lägenhet, jobb och skoskav. Ett tips: smörj föttern och sitt i fotbad så ofta du kan. Grattis igen! Du är den första från utbildningen med jobb!!! Hurra-fanfar!

1:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

GRATTIS!!! så roligt!!! när ska vi fira? /pytti

1:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hurra Hurra!Grattis! Va roligt=)

2:52 AM  
Blogger Elisabeth said...

Grattis, vad kul!

5:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis!!

9:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis söta, söta Maja!

Du är grym :)

// Linda

1:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Heja Maja! Fan vad sköj! Med risk för att upprepa mig från tidigare inläggare, men: GRATTIS!

Vad är det för företag? Vad exakt ska du göra? Osv... osv...

Jag har också ont i fötterna. Fast inte för att jag går i högklackat (sånt har jag aldrig klarat av), utan för att jag står på jobbet hela dagarna. Jag som hade tänkt komma till dig och köpa ett par billiga Birkenstock-kopior... men jag antar att Din Sko är ganska långt borta i tankarna för tillfället...

KRAM & LYCKA TILL!

2:35 PM  
Blogger Sannan said...

Vad roligt!
Arbetsbeskrivningen låter glassig helt klart =)
Kommer ju klara d där galant. Stort grattis!

Kram!

1:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Grattis Maja! Heja heja dig!

8:15 AM  

Post a Comment

<< Home