Friday, June 15, 2007

Drömmen om ett eget skrivbord

Hej Big siz! Tack för smarrig middag igår. Kräver recept via mail! Hoppas barnen är snälla mot dig idag och går hem tidigt så att du får ta helg. Kram kram. Ps, be din make maila över "Happy together"-bilden om han får tid :) /Lil' siz

Var på nya jobbet igår och skrev på kontrakt, fick se vart mitt nya fina skrivbord skulle stå och presenterades för espressobryggaren (som jag funderar över om man kan göra oboy i) och de anställda. Alla verkar jätterara och positivt inställda till att företaget växer och jag kommer dit. Känns som att de tror på mig och det är ju en alldeles fantastisk känsla. Misstänker att jag bara var ett enda stort leende när jag vandrade omkring i deras showroom. På vägen därifrån överraskades jag dessutom med tjusiga presenter från deras sortiment. I have a good feeling about this.

Käkade middag hemma hos syrran å hennes man och bror var också där. Känns enormt kul att vi nu kommer kunna ses lite oftare och att alla är samlade i stockholmstrakten.

2 Comments:

Blogger Johanna said...

jaja men när kommer du till OSS???? jag måste ju få träffa dig innan jag drar! det är fest hos åsa imorgon, hoppas du kan komma!!

Jag är så glad att jobbet känns bra!!! jag jobbar för fullt på att fylla i en massa papper om mig själv inför intervjun. Gulp!

5:46 AM  
Blogger Syster said...

Woohooo! Sis' is back in town!

Vad beträffar recept och makens Happy together-bilder... I'm on it.

Kraaam

8:10 AM  

Post a Comment

<< Home